Retour- en terugbetalingsbeleid

Wij doen ons best om je de beste Pop Kaarten en verzamelbundels aan te bieden. Omdat onze producten een verzamelwaarde hebben, hanteren we een strikt retourbeleid. Lees hieronder de voorwaarden voor het retourneren.

📦 Retourvoorwaarden

  • Retourneren kan binnen 14 dagen, maar alleen voor ongeopende en onbeschadigde producten in hun originele verzegeling.
  • Geopende booster packs kunnen niet worden geretourneerd, omdat de inhoud willekeurig is en verzamelwaarde heeft.
  • De verzendkosten en retourkosten zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed door Popkaarten.be, tenzij het product defect of beschadigd geleverd is.

 Geen garantie op specifieke kaarten

Omdat booster packs willekeurige kaarten bevatten, kunnen wij geen garantie geven op specifieke kaarten. Ruilingen of retouren op basis van de inhoud van een booster pack zijn niet mogelijk.

 Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedingsmiddelen, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (beautyproducten, bijvoorbeeld). We accepteren ook geen retouren van gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel. Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.

🧾 Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen 10 werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@popkaarten.be als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

🔄 Hoe retourneer je een product?

  1. Ga via de website naar je bestelling en druk op "Retournering Aanvragen"
  2. We verwerken de retournering en bezorgen een retourlabel. Print dit uit en plak het op de doos. Zorg dat de producten veilig verpakt zijn. Popkaarten.be is niet verantwoordelijk voor mogelijke schade tijdens de retourverzending.
  3. Stuur het product in originele, ongeopende staat terug via het postpunt.
  4. Na ontvangst en controle verwerken we je terugbetaling binnen 10 werkdagen.

Nog vragen over retourneren?

Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!